Wednesday, March 23, 2011

Kenapa Aku Minat Semula Menggunakan iPad

  • Siapa yang pada mula nya tergila-gila untuk membeli iPad akan merasakan kebosanan atau semakin kurang menggunakan nya selepas beberapa bulan.
  • Aku yang pada mula nya begitu bersungguh-sungguh menggunakan iPad dengan berbagai cara masih juga tidak dapat bertahan.
  • Tapi semenjak aku menggunakan Twitter, aku terasa seolah-olah "information overload" dan tidak sempat untuk membaca kesemua Tweets - lebih2 lagi apabila Tweet tersebut mempunyai URL.
  • Tetapi aku rasakan ada satu aplikasi "penyelamat" yakni "Flipboard". Flipboard ialah Digital Newspaper era baru.
  • Oleh kerana Followers boleh dikategorikan, maka Kategori tersebut boleh di jadikan "Digital Newspaper". Sila lihat foto2 di bawah...











  • Ini menjadikan penggunaan iPad mendapat "nafas baru".
  • Ia memudahkan diriku untuk membaca Tweets seperti sebuah akhbar. Apatah lagi apabila Tweets tersebut mempunyai link URL yang mempunyai maklumat yang menarik.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...