Sunday, July 11, 2010

TweetDeck - Best Social Networking Tool


Cuba jawab solan dibawah samada anda melanggani:-

  1. Facebook
  2. Twitter
  3. LinkedIn
  4. Google Buzz
  5. Foursquare
  6. MySpace
Kadangkala kita mempunyai lebih dari satu Akaun FB, Twitter dsbnya. Betapa sausah rasanya hendak menjaga Akaun2 tersebut dan melihat komen2 yg diletakkan. Ini menyebabkan Akaun2 tersebut seperti telah lama terbengkalai.

TweetDeck adalah penyelamat untuk itu semua sebab aplikasi ini boleh di muat turunkan ke iPhone, iPad atau Macbook. Sebagai contoh, diri saya sendiri mempunyai kesemua keenam-enam Akaun diatas. Malahan, saya mempunyai dua akaun Twitter. Apabila aplikasi itu di gunakan untuk Macbook Pro saya, maka saya dapat melihat satu "Dashboard" dan kesemua aktiviti2 yg berlaku dalam TweetDeck. Malahan, saya boleh meletakkan status terbaru samada di salah satu Akaun tersebut atau memilih kesemua Akaun dengan status yg sama.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...